miercuri, 21 martie 2012

Dor de tara…

prin news4diaspora
Rau ma doare, rau ma seaca,
Dorul de tara mea draga…
Am fugit in lumea lata
Ca sa caut alta soarta…
Am fugit si am oftat,
Ca in urma am lasat
Un copil si cu o mama
Ce  m-au petrecut cu teama.
Cu ochi tristi, inlacrimati,
Si cu sufletul amar
Fiindca nu aveam habar,
Cand va fi vremea, din nou,
Sa imi vad copilul meu..
Rau ma doare, rau ma seaca,
Dorul de tara mea draga.
Plang intr-una si suspin
Ca viata mea este-un chin.
Chiar de am azi milioane,
Si nu ma mai tem de foame,
Anii cat am chinuit
Si in lume-am pripegit.
Nici un ban nu-i poate-ntoarce,
Nici-un ban nu-i poate aduce,
Anii ce mi-as fi dorit
Sa fiu cu puiul iubit.
Sa-l alint, sa-i dovedesc
Cat de mult eu il iubesc,
Si ca nu sunt tata rau
De-am plecat in lume..eu…
(S.I.)

Niciun comentariu: